fredag den 24. april 2020

1. vejledning

Min læringstoretiske problemstilling er at elever ikke altid kan huske hvordan forskellige elementer laves i forbindelse med at lave en tagdækning. Elementer som ikke bliver brugt så tit eller kan være særdeles kringlet. Jeg har derfor en tese om at en video, lavet af eleven selv, vil kunne styrke eleven og give klarhed når en sådan en problematik opstår.

Jeg vil derfor tage udgangspunkt i Klobs læringscirkel når der er tale om selve produktionen af en video.
Og når selve undervisningen skal opsætte, med bl.a. hvorfor, hvordan osv. vil jeg tage brug af den eDidaktiske overvejelsesmodel.
Det teknologiske afsæt vil selvfølgelig være video, mobiltelefon og evt. computer.

Jeg har desuden forsøgt at lave en præsentation i programmet Prezi som jeg vil benytte til selve eksamen som forsøg på overblik over mine tanker og ideer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar